Tuesday 29 January 2013

Pacu Laju-Laju....Weeeeeeee

Morning readers......

rindunyaaa........dh 2-3 hr x update blog....huhuhu....motifkan title entry pacu laju2...heeeee yer r ak baru jer spai dr kg smalam......
penat, ngantuk, biul sume ade..nih pepagi dah masuk ofis.....

npe title entry pg nih Pacu laju2......hi3,,,,nih al-kisah sepanjang cuti thaipusam last week......

Aku betolak balik kg ari Sabtu ptg..fyi kampung aku kat Perlis Indera Kayangan.....hu3 nih sume gara2 ayah yg tel suh balik kampung gak..kalu ikut aku dah xnk balik lah sbb time aku btolak balik tu pun dah pkul 2ptg....tp dsbbkan rindu kat mak ayah hmmmmm trus pacu laju2 balik kg......

weeeeee......bw daku pergi...pacu laju2......






















Tapi ari Sabtu tuh mmg xberape nak ble pacu laju2 sgt lah sbb jalan????waaaaa seperti yg kawan2 ble nmpak kat gambar kat bwh tuh.....hohohooh....oleh krn xtahan dgn jln yg sgt slow....ape g awek nih amik laluan kecemasan r...dh nm pun pacu laju2....hihhhihihi...terukkan awek nih???sgt x mematuhi peraturan jln raya.....phewwwwwww

 

Tapi papepun sepanjang otw menuju ke arah Utara mmg sgt menenangkan.....hi3..... yer r pemandangan die hijau jer....bukit bukau, awan yg biru, perghhh best sgt....tp hari ak balik tuh cuaca sgt best...redup n mendung je spanjang jln...tp Alhamdulillah tak hujan....kalu hujan mmg failed r aku nak drive....sbb mata aku nih kero skit time hujan.....

Cantek kan pemandangan air terjun tuh...Air terjun Lata Kijang....nih masa otw tgh2 sgkut dlm jem.....




Erm aku kat kg spai hari Isnin...so mcm biasa r bl balik kampung...Marathon makan...weeeeeeee....

Gambar yg kat bwh tu...time nih kami wat mkn kat luar umah....konsep makan2 mlm tu ialah kami boleh order ja apa yg kami nak mkn...ayah aku jadi tukang masak.....u're d best chef DAD.....





ni Char Kway Teow yg aku order...mmg marvelous....
Besoknya for lunch lak ktorg mkn ikan bakar...nyummy....tambah2 lak with mak punya Gulai ikan sembilang.....hingga menjilat jari lah.....mmg terbaik...


 



ermm sbnarnya mcm2 lg menu ktorg slama kat kampung tp yg tuh je aku sempat amik gbr....

N smalam rs cam mls je nak balik kl....asyik2 delay2 jer nak betolak balik....aku btolak balik dah kul 10mlm n spai kl kul 3pg....ermmmm...smalam mmg btul aku pacu laju2 sbbnya nak sampai kl cpt2 sbb pg nih kn masuk keje.....tp pg nih mmg ak blur sgt....mybe penat kowt.....

oklah kwn2 ckup lah spai sini dulu entry nih...c u on next entry yaaaaaa.....

daaaaaa......

No comments:

Post a Comment