Friday 11 January 2013

Marvelous Durian Crepe di pagi Jumaat.....

Hai readers......

aduhhh rajin bebenor aku update blog nih...angau tul bdak nih....
tp ade ku kesah....kan3x....almaklumlah disaat anda2 sume sibuk bermuka buku...aku hanya bampu mengupdate blog and seach2 blog jer sbil tweet men Tweet jer.....hik3.....

tp entry kali nih aku nak share pasal the marvelous Durian Crepe....
Sebenarnya 2-2 org kwn aku nih dah sminggu asyik sebut durian crepe jer...and finally diorg bjaya dapat mkn....diorg order online then smalam sbb dah tlalu kemaruk spai trus g amek kat umah org tuh...hik...

And harini rezeki aku gak...diorg bw kasi 1 kat aku....ermmmmm seddapppp....hik.....Thanks awak_awak....sy doakan murah rezeki awk2 yer di pagi Jumaat nih....Amin.....

Review skit ttg durian crepe nih....durian crepe nih lain skit sbb die blen whipping ream skali ngan durian....
Ade certain recipe tuh die letak whipping cream then baru die letak isi durian yg dicarik2..lain org lain caranya....tp yg kwn2 aku order nih mmg sedap..kulit die pun lembut...xmacam yg penah aku mkn rs mcm kulit popia jer (mengomen jer lebih kan aku nih..suh wat sediri??kelautttt..hahahhaha)

apepun...thanks yer cik2 adik chomell sbb ingat jgak kat saye....Weeeeeeee.........

Nti sy tunaikan jji watkan bread pding with custard sauce for you ollsss yer...hik2......

ni lah kawan2 sy yg baik hati tuhhh..sayang awak2 laju2....weeeeeeeeee
Yg cantekkk si baju pink tuh Ain..Yg bj Itam sweet tu si Elly... luv U

No comments:

Post a Comment