Monday 21 January 2013

Monday blues.....

Morning readers....

ntahlah arini nak merepek ape kan...monday blues r today.....dtg keje pun lambat gara2 lambat bgn, tudung xnak jd waaaaaa sumenye xmenjadi....and im late...........kul 9 baru sampai ofis....tbaik lah awk Dzety...hik2..

Keje byk nih...waaaaaa......tp jap tgh amik mood dl....

ermmm kwn2 ku semua aku nak bgtau kat cni aku dah xde fb tau..deactivate sudah...sbb byk sgt kenangan ngan fb tuh...korang jgn lah slah paham bl tak dpt search ak kat fb..rmai gak yg ckp aku block dr masuk fb ak...sbnarnye x....ak dah xde fb...biarlah diam2 sdiri...kang kalu ade fb mesti aku update ntah pape...

kalu korang nak cr aku ble jer cr kat twitter or leave je mes kat cni....

erm..otak cam blur r today...oklah nak mula wat keje dah....daaaaaaa


"Ya Allah, ampunilah ksalahan, kbodohan& kterlaluanku dlm sgl urusan & ampuni pula sgl dosa yg Engkau lebih mengetahui drpd aku. (HR Muslim)"





No comments:

Post a Comment