Wednesday 9 January 2013

Jerawat......Auchhhhhh X suke

haluuuuu....weeehuuuu entry kedua utk hari nih...

mentanglah bos xde kat ofis..Yeay!!hahahhaha

entry kali nih pasal issue kulit berjerawat lak....huhuuhh...apsal la virus nih kn kat ak...tp xpe ak ttap sabar untuk cr jalan camne nak cure kan die....ak rs dah beribu duit abis dsbbkan msalah jerawat nih....
yerlah sbbnye kulit muka aku b4 nih bkn mcm nih....tahun lepas kaw2 jerawat nih serang....spai rs malu je nak amik gbar....jgn kan malu nak amik gbar nak jpe org pun mls....nasiblah aku xde pakwe kalu x mesti lagi down....

ermmmm....papepun aku xpnah penat n putus asa utk cr ubat, atau pape je utk cure kan muka ak nih....

2-3 lepas ak sbuk dok search ttg produk OLAY...and finally smalam ak g beli ak Olay Total Effect yg mcm kat dlm gbr tuh....byk review2 positif utk produk nih...tp ak xtau lah ssuai utk ak atau tak..mudah2an tuh menjadi lah...sbb ade gak mber2 yg suggestkan guna produk natasya...tp ak rs mcm xnak je sbb natasya tuh 1 of cosmetic produk yg kn consistent pakai die....kalu x pakai muka akan btambah teruk...huhuh xnaklah....lgpun bl tgk muka org yg pakai produk whitening nih semacam jer..x original cantik...muka jd bekilat n semacam jer....tulah sbb ak wat kptusan nak try pakai Olay yg mmg umum pun dah tau kewujudan Olay nih dah bertahun2 lamanya....so lets try and can't wait to see the result.....okey jom save d date tarikh mule pakai Olay nih....09.01.2013

sebenarnya kalu nak ikut produk mcm2 dah aku try......sbb 1 ja kelemahan aku, ak mudah tgoda dgn testimoni org ttg produk yg diaorg pakai...Antara produk yg aku pakai is Dr Murad , Tia Amelia , Safi , Puteri Rembulan and mcm2 g...dah lupa dah byk sgt...aritu wak2 cuti krismas ayah ak bw g kdai ubat cina kat kangar...then cina tuh suggestkan ubat and krim utk muka nih....n now ak stil pakai n mkn ubat yg beli tuh....tp cina tuh bukan sebarang cina tau...die mmg blajar chinese medical kat china....(mmg btul lah pepatah..belajar sampai negara China..hihihihihi) pastu time ak kat kg aritu, sempat gak ak wat treatment facelift acupunture....tp xnampak sgt lah pbzaan tp xtaulah inside..sbbnya acupunture nih adalah baik utk perjalanan darah....xpe...sabar ye cik dzeti....

Ayat memujuk hati.......Sabar ye wahai hati........Allah lebih tau.....

Now setiap malam sebelum tdo aku akan pastikan aku akan cuci muka dgn cleanser...b4 nih aku pakai sabun utk jerawat dr produk Puteri Rembulan, tp now ak tgh try cleanser from Olay total effect..aku cuci muka pakai air suam2 then pas setle cuci aku apply lak cream herbal yg doktor cina tuh kasi ..  Apepun xsabar aku nak tggu muka ak bersih dr jerawat mcm dl2..then nak tggu result pas guna Olay Total Effect nih..."YA Allah kau sembuhkan lah wajah ku ini"......huhuuhuhuh

oklah readers..panjang gl ak membebel pasal issue nih kan...tp kalu org yg pnah mngalami masalah kulit berjerawat mesti paham situation nih...automatik kt akan jd desperate utk cure muka kt...yerlah muka kot....1st impression org pd kt of coz lah bl de pandang muka kt kan???hmmmmmm.....

ok C U When I C U on next entry.....daaaaaaaa......









                                                                   



No comments:

Post a Comment