Tuesday 22 January 2013

Cerita si Budak Kampung......

morning readers....

Today is my good day....weeeehuuuuu...ntahlah nape...tp rs best sgt today...........

Pastu pepagi td tetibe dpt mes dr ayah asking me how's my life...ermmm my life???Alhamdulillah dad...doa mak ngan ayah dan Berkat dr Allah SWT make me more appreciates my life now....n dlm tgh2 rasa best nih rindu lak kat my kampung....rindu sgt mak ayah....hmmm rindu my bedroom kat umah ayah kat kampung......apelah mak ayah masak arini.......dlm masa2 rindu kat mak ayah n kampung ak nak share skit ak nye kampung.....

Ni lah view dr dlm bilik aku...waaaa rindu......

gbar2 kat bwh nih plak view rumah ayah mak kat kampung...serius rindu....ermmm..nasib jauh..kalu x mmg dah pacu laju2 dah balik kampung...btul kan org ckp...mcm mn heaven life kat kl pun...kat kampung gak best.....tp kejap jer lah....ddk seminggu dh mula rindu kl....sbb kat kg xble nak lepak mamak lewat2 pagi...bkn mak ayah tak kasi tp xde kdai mamak  nk bkak spai lewat pg cam kl.....kalu g kfc kul 1pg pun rs cam pelik jer sbb kalu kat kg kul 10 mesti dah ngantuk...hu3

kalu korang tgk Rumah kat kg aku  sbnarnye penuh ngan pokok2...sbbnya ayah aku sgt suka tanam pokok...n yg peliknya kalu ayah aku tanam and wat garden jadik jer tp kalu kakak2 aku wat garden aku tgk ksian jer pokok tu..las2 mati cam tu jer......hahhahah sorry sis..

cantikkan ikan2 tuh....hmmmmm
my dad feveret
cool jer kat kampung kan....my dad hobbies

 
hijau......
Asam Pedas air tangan mak
ikan hasil pancing abg ipar n anak buah aku hanif....
erm bes kan mkanan2 kat cni...ni sume homemade tau.....sedapkan....ni pun salah satu sbb ktorg sume tak ble stay lama2 kat kg....cfirm sminggu balik kampung naik bekilo2..mana taknya makan jer keje...
ayah ak pnya style xberenti tnye nak mkn ape......tgh2 bfast diadah tanya plan nak mkn ape utk lunch...pastu xsempat nak lunch die dah siap tnye ape nk wat utk tea time...pas2 dinner lagik..haiyakkk ayah..ayahh.....itulah ayah...watkan anak2 ayah sumenya jd food lovers....hik3...so calon suami aku 4sure lah kena blajar adapt with our family lifestyle...kalu tak maaplah ya Encik...U're reject..out of my list..kih3.....
alah merepek jer aku nih....dah2 ak dah nak kene sbung keje....ok done for today entry.... daaaaa. TQ for view ya...chauuuu
Ni lak masak lemak nangka..mak yg wat....perghhhhhh

Ulam-ulaman
Lunchies......mcm rs nak blik kg now ja...haiyakkkkk








steamboating time.......weehuuuuuu


 



No comments:

Post a Comment