Thursday 21 March 2013

Pemilik Cintaku.......

Haluuuu readers.....

Erm cmner ye nak memulakan entry hari nih.....xtau nak letak ttle ape...hik3....tp xpe jom nak update gak..wpun tgh sakit kepala dgn keje...nak jamu2 mata jap....

Smalam b4 tdo tgh2 amik mood nak tdo..Ak tebaca buku nih... "Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul" Sebenarnye tak tau dr mane buku nih dtg..tetibe jer ade kat rak buku kat bilik ak tuh.....And bl tgk Penulis buku nih br tau yg nih buku dr penulis yg sama dgn "Cinta High Class"..Best sgt penulisan dier... Novel yg sgt santai n x heavy....

Ak tak tau nak citer panjang lebar tp jom tgk antara baris2 ayat yg aku snap smalam.....



















Ermmmmm.....Beskan ayat2 dlm buku nih??? tp ape pun yg pasti aku percaya pd jji Allah...Dia lebih tau ape yg terbaik utk kita....

Dalam masa sekarang biarlah kt sama2 pebaiki diri...maaflah bkn xnak bukak hati nih utk cinta bercinta mencinta tp ak pecaya pd Takdir and xnak buang masa..byk dah ms aku tbuang..alah Chillah...Someone somwhere is made for you....bl dah spai ms xkan lambat atau cepat sesat pun..Allah dah tulis sume tuh dr kt kat dlm rahim ibu kt lagi...So...now dah faham kan maksud napa aku lbih suka pilih hdup mcm nih....
biarlah bersahabat yg pasti yg xkan hilang wlau ape jd..sampai masa ade jdoh xkemane.....

Cewah...Panjang lak aku membebel...dahlah nk sbung wat keje....cerah dah mate nih nak sbung wat keje...hik3....salam......


No comments:

Post a Comment