Thursday 28 March 2013

Mood Swing lalalllalalal

Assalamualaikum.....Morning Readers.....

Awalnye cik Big girl update blog yer...hik3....saje je....td dlm keta otw dtg keje dengar Radio Suria FM...Pastu live Adibah Noor Nyanyi ft kumpulan Wings....Perghhhh sgt power r suara dier....n yang pasti die wat aku terfeeling lebey lak pepagi.....hu3......pas2 pe g ngan aku sekali wat konsert sorg2 lam kete...

Jom r layan lagu yg bisa wat aku sedey d pagi2 nih..Taman Rashidah Utama.....layanzzzzzzzz



Pertama Kali kau ku cinta.....
Pertama kali ku di luka
Kini aku menjadi tanda sebuah kubur cinta

Ku berjalan di dalam hujan
Mencari api yg terpadam
Namun sudah sekian lama
Hanyalah gelap gelita

Sebagai satu kenangan......
Ku ciptakan 1 taman
Rasyidah Utama sebuah kubur cinta

Ku berpijak nyata disini
Tak tercapai bintang di langit
Ku siramkan air mata
Pada darah cinta.....
Sebagai hiasan taman ini

Biarkanlah aku disini
Menjadi nisan cinta ini
Izinkanlah aku mengenang dirimu oh sayang.........

No comments:

Post a Comment