Monday 25 March 2013

Homemade ketupat sotong......

Haluuuu readers.....
Xsbar tul nak update entry pg nih....sbnarnye aku nak update dr weekend aritu tp ntah npe xble nak send....so pg2 nih mule lah ak mggunakan time yg ade nk curi2 update....
Sbnarnye ak excited nk update sbb aku appreciate sgt kakak aku ssh2 msakkan utk  aku...yerlah dr las wik wktu kat ofis aku asyik google pasal ktupat sotong...hik3....nih sume gara2 jiran seblah meja aku kat office merangkap kwn baik aku...ho3 cik rozi yg asyik cita psal ktupat sotong....ditambah lak de lg 2-3 org terengganu kat office tuh.....
N aku pun ape g mula lah merengek2 ngan kakak ak suh masakkan utk baby tua nih...hahahahah.....n cam biasalah kakak ak mule lah siapkan bhn2 utk masak ketupat sotong atau ade gak yg panggil menu nih sotong sumbat...
And finally percubaan pertama kakak ak wat ketupat sotong nih bjaya.....sdap gak....cume ak rs beza antara resipi yg aku google smalam dioarg letak gula melaka n mcm2 g..sbb kbnyakan yg aku jpe kat google diaorang wat bagi manis bde nih.....tp ak n family kan org Utara so for sure lah ktorg mkn ssdap rs jer....kakak ak wat xmanis pun...sedap2 jer....hik3
Oklah jom nak share gbr yg sempat aku snap....btw thanks kakak sbb masakkan utk adik....sdap...2 thumbs up for u sis...luv u....cium akk laju2.....weeeeeee

No comments:

Post a Comment