Friday 22 February 2013

Rezeki di Hari Jumaat


Holla readers....salam Jumaat....

Arini sekali lagi aku nak update pasal mkanan...hik3....arini saje aku ngan kakak aku masak utk bw g ofis....kduri di hari jumaat....and 4 usual aku mesti lah akan pilih part utk sdiakan desert....

N desert aku utk hari nih ialah Puding Roti with Custard Sauce...Yummy.....

tp utk puding roti nih bukanlah 1st trail aku sbbnye dh byk kali gak aku wat sbbnye nih mmg feveret aku....

ok meh nak share gbr2 wktu ak wat puding roti semalam....xdelah cantek n hebat sgt pun stakat wat puding roti nih...cume saje nak share ngan kwn2 sume....hik3...

Ni lah antara bhan2 yg dgunakan

Roti tuh aku potong2 then aku wat layer by layer....
siap 1 layer aku susun lak roti utk 2nd layer
Ni lah dah siap n tggu utk masuk oven
Yeay nilah rupenye puding roti td...

ok ni lah mkan2 utk dibawa ke ofis hari nih.....hmmmm rezeki Jumaat utk kwn2 ofis arini......



Phewwwwww..........

Alhamdulillah abis licin makanan hari nih....bes rsnya bleh wat utk kwn2 mkn..Moga Allah murahkan rezeki utk ble kduri lagi...Amin.....

No comments:

Post a Comment