Tuesday 16 April 2013

Cerita tentang Anak2 yg makin membesar.....

Assalamualaikum Readers....

Haluuuuuuu...cam dah lame x update....sbenarnye xtau nk come out ngan entry ape.. Tp kali nih aku nak update pasal kisah anak2 buah aku yg semakin membesar....

Citer die camni...Sabtu lepas Aku g umah kakak aku yg sulung...pas2 mak aku ade sini..Dierlah bgtau yg anak2 buah aku br lepas kn marah b4 ktorg spai...hik2..

Tp yg pling tkejut is...Anak buah ak yg br darjah 2 dah pandai tulis Diari....hu3...Speechless ktorg..waaaaa dah besar lah anak2 buah aku nih..dah pandai luah2 perasaan...Tp ktorg xdelah bgtau dier yg ktorg jpe buku die tuh...Saja ja ak snap gbr kat bwh tuh sbb ak nk tjuk kat ibu ngan ayah die yg anak dieorg tuh dh besar...Diorg dah pandai terasa bl kn marah2....Hana o Hana.....Ak rs cam diaorg kecik ja lagi....

Tp byk gak kejadian las wik yg wat aku berpikir.....yg anak2 buah aku tuh dah besar...cam de 1 kes tu die antar whatapp kat aku...mule tuh cam rs nk marah jer sbb dok kacau aku tgh tgk tv..tp bl bc je whatsapp die..ayat2 die n emoticon yg die kasi....trus cam sayu jer hati....hu3.....Sori Hana n Hanif sbb Acu slalu je marah2 korang...hu3...Cam xble trima jer anak2 buah dh makin membesar......

Jom la tgk gbr2 yg ak snap las wik.....hu3....Gbr nih bkn lah apa2 juz tnk simpan utk knangan je..hu3


Coretan dr seorang Anak........Note yg kat bwh tuh yg xtahan...Jgn Marah-Marah......

Ni lak time blajar Math dgn Acu......






Hana Nabila Bt Mohd Nazri



Oklah ckuplah utk entry kali nih...nk out nk g lunch jap....jom!!!!!weeeeeeeeeeeee.....Salam.....

2 comments:

  1. rase mcm baru je dukung, dodoi, pakaikan baju derang ni kan... anak buah akak pun da besar. da pandai da mintak izin nak balik kalau dtg tumah atok die hehehe :P

    ReplyDelete
  2. hu3...tu lah kak....anak2 buah zt nih dh pandai dh nk ddk umah diaorg sdiri xnk g dah nk tdo2 umah makngah dier...cpt rs nye masa blalu kan...nti tgk2 dah ade bf/gf lak...aduhhhhhh(facepalm)hahahhaha

    ReplyDelete